Sesiapa yang teringin mengikuti training ESQ 165 lebih lanjut dari saya. Training ini boleh diikuti oleh kelas Profesional, dewasa, mahasiswa, remaja dan juga kanak2..

SHAHRIEN SHAHAR
014-7194165
(PUBLIC PROGRAM EXECUTIVE)

ESQ LEADERSHIP CENTER SDN BHD,
ACT CONSULTING & EDUCATION SDN BHD
E-602, EAST WING BLOCK, METROPOLITAN SQ,
NO. 2, JALAN PJU 8/1, DAMANSARA PERDANA,
47820 PETALING JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN
03 - 77251651 / 03 - 77281650
Saya juga seorang Perawat Rawatan Islam Benteng mukmin Sg.Buloh & Jurubekam Profesional
014-2399365 / 014-7194165

Wednesday, May 20, 2015

Mari Bantu Mereka


Assalamualaikum... Bapak masuk penjara sbb dadah..mak da lari Ntah kemana... Di jaga oleh bapa sedara yg bergaji rm1500 sebagai despatch dan di jaga oleh seorang nenek... Masa melawat mereka anak sulong tgh Gaul nasi ngan garam..si ADIK minum Susu tin ( Susu manis ) .. Tilam da hancur dan hapak..tikar getah Dah berlubang.saya Pernah rasai kesusahan mereka ..saya Ingin bantu...tp Lebih afdal kita kongsi KEBAHAGIAAN saling membantu bersama.. Mereka memerlukan tilam, susu, Bantal, tikar, Beras,gula, dan pelbagai lagi seperti dlm list bawah ini.. Saya x memerlukan duit...tp Jumpe saya dan berikan brg bantuan itu.saya sendiri dan team kebajikan kami akan agihKan Kepada mereka . Ini no saya 0142399365 Raja Along.
*saya berada di Sg buloh. Yg jauh Bole Pos brg atau Apa saja yg memudahkan bantuan.kalau Ade yg nak bank in duit terus ke Akaun bank penjaga mereka pun bole..ade no Akaun dlm gambar sebelah.terima kasih.

JANGAN PISAHKAN MEREKA



No comments: